contact 088 - 42 42 088 Support Desk
atlassian software atlassian consultancy atlassian academy atlassian hosting

Training Jira Administration Service Desk

Getting a service desk up and running

In de training Jira Administration: Getting a service desk up and running leert u hoe u een servicedesk inricht en beheert met Jira Service Desk. U krijgt hands-on ervaring door het uitvoeren van de meest cruciale configuratietaken om een servicedesk in te richten. Onderwerpen die aan bod komen omvatten het inrichten en 'branden' van het klantportaal, het aanmaken van wachtrijen en SLA's voor de servicedesk medewerkers, het koppelen van een kennisbank, beheren van servicedeskgebruikers en het doorvoeren van regels voor automatische verwerking binnen de servicedesk. De cursus bevat een aantal business cases die helpen bij het begrijpen van de JIRA Service Desk beheertaken en best practices geven voor elk onderwerp.

Direct inschrijven

Deze training is geschikt voor iedereen die verantwoordelijk is voor het inrichten en beheren van Jira Service Desk projecten, waaronder: Jira beheerders, Service Desk beheerders en managers, Teammanagers en IT managers.

Voorkennis

Duur

De training duurt een dag. Koffiepauzes en lunch zijn inbegrepen.

Kosten

€650,- per deelnemer (ex. btw)

Trainingsdata

Data en locatie op aanvraag en zijn onder voorbehoud van aantal deelnemers.

Schrijf u hier meteen in

  • Introductie in Jira Service Desk.
  • Definitie van een servicedesk.
  • Inrichten van het klankportaal: definitie meldingtypes, formulieren en communicatie voor de klanten.
  • Branden van het klantportaal en de algemene helpdesk.
  • Definitie wachtrijen voor de servicedeskmedewerkers.
  • Definitie service level agreement (SLA) criteria.
  • Koppelen van de service desk met een Confluence kennisbank.
  • Koppelen van email-adressen voor het ontvangen van email-meldingen van klanten.
  • Toevoegen van servicedeskmedewerkers, klanten en andere Jira gebruikers.
  • Automatisering van de servicedesk processen.

Schrijf u hier meteen in

  • Creëren van een servicedesk project.
  • Definitie van meldingstypes (klant).
  • Inrichten en configuratie van de meldingoverzichten (queues) voor de helpdeskmedewerker.
  • Definitie van service level agreements (SLA's).
  • Integratie van de servicedesk met een Confluence kennisbank voor klanten en helpdeskmedewerkers.
  • Configuratie van een automatische email-verwerking.
  • Branden van het klantportaal en de algemene helpdesk.
  • Toevoegen van servicedeskmedewerkers, klanten en andere Jira gebruikers.
  • Creëren en aanpassen van automatiseringsregels.

Schrijf u hier meteen in

Incompany trainingen & train-the-trainer

Alle gecertificeerde Atlassian trainingen verzorgen wij ook als incompany training aan uw team. Bij ons of bij u op locatie. Voor grotere bedrijven bieden wij ook een train-de-trainer programma, waarbij we enkele personen opleiden tot Atlassian trainers binnen uw organisatie. De meeste organisaties ervaren het als prettig om zelf de juiste kennis in huis te hebben.

Samen halen we het beste uit uw team. Hoe mogen wij u helpen? Vraag het onze Atlassian consultants via het reactieformulier of bel 088 - 42 42 088. We helpen u graag.

Vraag het aan dé Nederlandse Atlassian Platinum Solution Partner

Direct contact

Prepend beschikt over gecertificeerde Nederlandstalige Atlassian consultants.

Waar mogen wij u mee helpen? Voor algemene vragen:
088 - 42 42 088
Voor technisch support:
088 - 42 42 043 

Demo aanvragen
Nieuwtjes ontvangen?

Vul het formulier in