StatusPage van Atlassian
Proactief communiceren bij storingen en onderhoud
StatusPage van Atlassian is de alles-in-één software tool voor proactieve communicatie met klanten en medewerkers tijdens storingen, calamiteiten en onderhoud. StatusPage houdt het vertrouwen in jouw organisatie overeind en bespaart tegelijkertijd veel geld op klantenservice en ICT-support kosten. Simpelweg omdat mensen niet meer hoeven te vragen wat er aan de hand is en wanneer het is opgelost.
Real-time berichtgeving over status en voortgang
De status en voortgang van de incidenten kan actief gevolgd worden op de StatusPage of door in te schrijven op notificaties. De klant wordt dan op de hoogte gehouden via bijvoorbeeld e-mail, Twitter of SMS wanneer het incident is verholpen.
Wij laten StatusPage 100% werken!
Downtime overkomt iedereen. Of dit nu het WiFi-netwerk is, storing aan de website of de e-mailserver die is vastgelopen. StatusPage zorgt dat je bent voorbereid. Benieuwd hoe jouw StatusPage het beste ingericht kan worden? Onze Atlassian consultants laten het je graag zien. Stel je vraag via het reactieformulier of bel 088 - 42 42 088. We helpen je graag.
Ontdek meer
Vraag het aan dé Nederlandse Atlassian Platinum Solution Partner
Direct contact
Prepend beschikt over gecertificeerde Nederlandstalige Atlassian consultants.
Waar mogen wij je mee helpen? Voor algemene vragen:
088 - 42 42 088
Voor technisch support:
088 - 42 42 043