Een slim ticket systeem voor jouw ICT helpdesk
Atlassian laat jouw IT servicedesk werken
Atlassian biedt met Jira Service Desk een slim en online software ticket systeem voor ICT helpdesks waarmee gebruikers (klanten) via een webportaal al hun vragen of serviceverzoeken kunnen opvoeren. Het doorgeven van incidenten, toegangsaanvragen voor applicaties, invullen van klachtenformulieren e.d. gaat heel eenvoudig en snel via gestandaardiseerde formulieren.
Tickets effectief afhandelen conform SLA
De gebruiker communiceert via het webportaal direct met jouw helpdesk medewerkers. Handig want zo heeft jouw hele helpdesk team een uitstekend inzicht van de meldingen die zijn aangemaakt en kunnen deze afhandelen via daarvoor ingerichte workflows en de overeengekomen SLA.
Provide great service and support.
Een ITIL-gecertificeerde ICT helpdesk
Op elk moment heeft de helpdesk manager inzicht in de status van alle meldingen via dashboards, filters en overzichten. ITIL processen als Incident Management, Problem Management, Change Management en Release and Deployment Management kunnen op eenvoudige wijze worden ingericht en met elkaar worden gekoppeld tot een complete ondersteuning voor de business.
Wij weten alles van Atlassian!
Atlassian software laat elk team productief, effectief en optimaal samenwerken. Als gecertificeerd Atlassian Platinum Solution Partner en Atlassian Training Partner zijn we jouw full service Atlassian specialist in Nederland. Prepend adviseert, installeert, helpt, ondersteunt, host en traint. Samen halen we het beste uit jouw team.
Ontdek meer
Vraag het aan dé Nederlandse Atlassian Platinum Solution Partner
Direct contact
Prepend beschikt over gecertificeerde Nederlandstalige Atlassian consultants.
Waar mogen wij je mee helpen? Voor algemene vragen:
088 - 42 42 088
Voor technisch support:
088 - 42 42 043