contact 088 - 42 42 088 Support Desk
atlassian software atlassian consultancy atlassian academy atlassian hosting atlassian Partners

Aaron Gregson

Support Engineer

Aaron, geboren en getogen in Groot-Brittannië begon zijn carrière als Linux expert bij een klein IT bedrijf op Isle of Man. Vervolgens ging hij aan de slag bij CGI in Wales als Unix System administrator. Tijdens een paar vakanties in Nederland werd hij zo enthousiast over de omgeving en de mensen dat hij besloot te solliciteren bij een groot internationaal IT bedrijf in Amsterdam. Daar bouwde Aaron zijn kennis van Windows en Linux uit in de rol van Customer Support medewerker. Klant- en servicegerichtheid staat bij Aaron hoog in het vaandel. Met deze kwaliteiten en zijn internationale werkervaring versterkt hij nu het Service Desk team van Prepend waar hij zich de Atlassian tools snel eigen maakt en graag vragen van klanten beantwoordt over Jira en Confluence, helpt bij upgrades en oplossen van tickets. 

Aaron: “Having moved over to the Netherlands a year ago from the UK, it was time to use my Linux and Windows skills I’ve gained over the years in different companies. Working at the service desk, I preform Jira and Confluence upgrades, also helping clients with queries.” 

Als ISO 27001 gecertificeerd hostingbedrijf verzorgt de Service Desk Hosting en Beheer van Prepend Cloud gebaseerd op Atlassian server en voert upgrades uit op de eigen cloud omgeving, ook buiten kantoortijden. De Service Desk is op doordeweekse dagen van 08.30 tot 17.00 uur bereikbaar voor alle technische vragen via 088 - 42 42 043 of support@prepend.eu.

Vraag het aan dé Nederlandse Atlassian Platinum Solution Partner

Direct contact

Prepend beschikt over gecertificeerde Nederlandstalige Atlassian consultants.

Waar mogen wij u mee helpen? Voor algemene vragen:
088 - 42 42 088
Voor technisch support:
088 - 42 42 043 

Nieuwtjes ontvangen?

Vul het formulier in